News & Tips

اپل بخش جدیدی را در وب سایت پشتیبانی اختصاصی خود منتشر کرده است که کاملاً به والدین اختصاص دارد و دارای منابع مفیدی درباره ویژگی های مرتبط مانند کنترل والدین ، درخواست خرید ، اشتراک خانواده ، خانواده اپل نقدی ، زمان نمایش و غیره است.

نکات برجسته داستان:

  • یک درگاه پشتیبانی جدید برای والدین.
  • این پیوندها را به منابع موجود ارائه می دهد.
  • کنترل والدین و موارد دیگر گنجانده شده است.
بخش جدید "Apple for Kids"

یک منبع مفید برای والدین

این آدرس در support.apple.com/apple-for-kids/ یافت می شود و شامل پیوندهای مربوط به منابع پشتیبانی موجود اپل می باشد و این امر باعث می شود فروشگاهی یک طرفه برای والدین مدیریت تجارب کودکان در اپل باشد. در بالای صفحه ، پیوندهایی برای مدیریت گروه خانواده خود با ویژگی Family Sharing از جمله راه اندازی ویژگی در دستگاه کودک دریافت می کنید. در پایین صفحه وب ، پیوندهای مربوط به تنظیم خانواده Apple Cash را پیدا خواهید کرد تا بتوانید برای کودک پول نقد ارسال کنید. همچنین والدین پیوندهایی را پیدا می کنند که به دستورالعمل های پشتیبانی اپل با جزئیات نحوه روشن کردن «خرید برای خرید» اشاره می کند.

→ نحوه گفتگوی زنده با پشتیبانی اپل

با فعال کردن ویژگی درخواست خرید، فرزندان شما در عین کنترل هزینه های خود، می توانند آزادانه انتخاب کنند. سازمان دهنده خانواده می تواند از دستگاه خود برای تأیید یا رد این درخواست های Ask to Buy از اعلان استفاده کند. به عنوان مثال، اگر کودکی بخواهد برنامه ای بخرد، تأیید کننده خانواده می تواند برنامه را ببیند و درباره اجازه دادن به آن تصمیم بگیرد. این ویژگی به طور پیش فرض برای هر کودک زیر 13 سال روشن است.